donderdag 14 mei 2015

De kleurambassadeurmiddag van BBNC

Op 6 mei was het dan zover, de eerste bijeenkomst van kleurambassadeurs van uitgeverij BBNC in Amersfoort. Wat leuk om iedereen bij elkaar te zien, echt elke provincie van Nederland was vertegenwoordigd volgens mij. We werden hartelijk ontvangen met koffie en thee en er werd het een en ander uitgelegd, o.a wat er van ons als kleurambassadeur wordt verwacht. Na de gezamelijke lunch kregen we een workshop van Julia Woning, zij maakt o.a de ontzettende leuke Dikke Dames schilderijen.





De bedoeling was om een kleurplaat die zij speciaal ontworpen had voor deze dag, af te maken door te tekenen/kleuren. Door het gezellige geklets aan onze tafel is deze natuurlijk niet afgekomen, dus heb ik dit vandaag nog gedaan.






In september komt dit leuke kleurboek uit van Julia Woning, ik kijk er nu al naar uit.




Aan het einde van de gezellige middag waar ik een aantal leuke, lieve mensen heb leren kennen kregen we ter afsluiting nog een hapje en drankje. Ik kan niets anders zeggen dat het een leuke, leerzame en goed verzorgde dag is geweest, dank daarvoor BBNC!


Als klap op de vuurpijl kregen we een supermooi kleurpakket mee waarvoor we de reviews gaan doen. Verwacht wordt dat ik gemiddeld eens per maand iets ga reviewen ... dat komt helemaal goed!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten