woensdag 25 maart 2015

Kleuren is hip!

Kleuren is al lang niet meer alleen maar voor kinderen, want kleuren is hip … kleuren is in! Overal zie je kleurboeken voor volwassenen voorbij komen. Het is heerlijk ontspannend om te doen en je hebt alleen wat tijd, kleurpotloden of viltstiften en een kleurboek nodig. 

Dit is een van mijn lievelingsboeken.





Deze viltstiften vind ik het fijnst.





Ik heb ook Spectrum Noir markers, die kleuren super ... maar daar kan je helaas niet mee in kleurboeken kleuren omdat ze erg doordrukken . De laatste tijd kleur ik ook weer graag met potloden omdat ik niet altijd zin heb in felle kleurtjes, dan gebruik ik de normale Bruynzeel kleurpotloden. Ik ben daar niet heel erg tevreden over, daarom ben ik van plan binnenkort nieuwe aan te kopen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten